de heenreis en 1e dag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Peter Vos - WaarBenJij.nu de heenreis en 1e dag - Reisverslag uit San José, Costa Rica van Peter Vos - WaarBenJij.nu

de heenreis en 1e dag

Door: anjapeterannesamara

Blijf op de hoogte en volg Peter

20 Februari 2012 | Costa Rica, San José

Zaterdag hebben we alles rustig ingepakt. We zijn op tijd naar Charlies gegaan en hebben daar lekker gegeten. Rond 7 uur moesten Anne & Samara in bad. Opeens brak er een stuk van Samaras kies af. Daar ging het rustige avondje. Maar gelukkig was ondanks dat het zaterdag was binnen het uur de kies weer gemaakt door een lieve tandarts. Samara kreeg voorrang anders hadden we er lang gezeten. Samara was heel flink geweest ook al was het al zo spannend!

Zondag vroeg ging de wekker. Bij de douane werd alles goed bekeken, maar we mochten toch door. Het eten in het vliegtuig was pasta, maar dan groen ;-). Gelukkig gingen de witte bolletjes van de stewardess er wel in bij Anne & Samara. Uiteindelijk was het meer dan 11 uur voordat we in Panama waren. In Panama hebben we 4 uur gewacht. Alleen Samara kon slapen. Toen nog een uurtje vliegen naar San Jose. De chauffeur die ons ophaalde stond in the middle of nowhere te toeteren bij een deur. Uiteindelijk zaten we een stuk verder. Hij vond het zelf erg grappig, wij wat minder om 05.30 NLtijd zonder slaapplek.

Hotel is helemaal top. Prachtige kamer met zijn vieren. Na een paar uur slapen zijn we maar opgestaan en hebben een heerlijk ontbijt gehad. We horen allemaal dierengeluiden die we niet kennen. Vandaag lekker bijkomen bij het zwembad. Temperatuur is ongeveer 26 gr met een windje. Anne heeft alle bomen in de tuin al bekeken. Er groeit van alles: bananen, vijgen, mandarijnen, limoenen en kokosnoten. Morgen komt de auto en gaan we naar Cahuita.

• 20 Februari 2012 - 19:41

Marianne Derkse:

Leuk om het eerste verslag te lezen. Hier is vannacht weer een klein beetje sneeuw gevallen en jullie zitten lekker in de zon heeeeeeeerlijk Ik kon Cahuita niet vinden in de atlas.

• 21 Februari 2012 - 12:12

Marianne:

Wat fijn dat jullie er zijn en dat de reis eigenlijk heel goed is verlopen! Jullie zijn nu echt in een andere wereld; dierengeluiden, heerlijke temperatuur, lekker eten... Ben nu al benieuwd naar de 1e foto's! liefs van ons xxx