Aangekomen en eerste dagen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Peter Vos - WaarBenJij.nu Aangekomen en eerste dagen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Peter Vos - WaarBenJij.nu

Aangekomen en eerste dagen

Blijf op de hoogte en volg Peter

16 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Maandag goed aangekomen in Bangkok. Direct door naar Chiang Mai. Daar werden we opgewacht door een charmant herenstel. We zijn naar onze eerste bestemming gebracht. Een prachtig plekje. Een volledig woonhuis met twee slaapkamers, twee badkamers, keuken en woonkamer. Een terrasje aan een klein meertje met zwarte zwanen. Het hele terrein mooi aangelegd met watertjes en weggetjes, ook nog een heerlijk zwembad. Ideaal om even bij te komen. De eerste dag hebben we dan ook even lekker genoten van dit mooie plekjes.

De woensdag een auto gehuurd. Dat was even wennen aan de linkerkant. Vooral als er geen verkeer was reden we toch automatisch soms aan de verkeerde kant. We zijn naar Mae on gereden. Nog geen uur rijdenen al helemaal in junglesfeer. Mooie waterval gezien (en beklommen, poeh). Grot bezocht en lekker gegeten in een prachtig restaurant.

Vandaag zijn we terug naar chiang mai gebracht en daar heben we nu een hotel voor 1 nacht. Vanmiddag hebben we chiang mai bezocht. Het heeft al lang hier niet geregend en de halfopen riools zijn behoorlijk aan het stinken. Onze eerste indruk is dus vooral vies. Wel leuk al die eettentjes, tempels en winkeltjes zo vlak bij elkaar. Met de tuktkuk terug naar het hotel en nu klaar voor de nachtmarkt. Morgen gaan we met de bus verder naar het noorden naar Pai. Foto's volgen, dat is een beetje gedoe.

• 16 Juli 2015 - 17:46

T

• 17 Juli 2015 - 14:13

Oma En Opa Vos:

Hallo allemal,
    Leuk te horen dat jullie goed aangekomen zijn en in een mooie villa konden overnachten.
    Veel plezier nog en goede reis.

• 18 Juli 2015 - 16:26

Marianne Derkse:

Leuk om met de bus te reizen dan zit je echt tussen de bevolking.