Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Peter Vos - WaarBenJij.nu Pai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Peter Vos - WaarBenJij.nu

Pai

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Peter

20 Juli 2015 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag (maandag) eindelijk de tijd om wat te schrijven. We zitten heerlijk bij het plaatselijke zwembad. We hebben hier nog steeds het zelfde hotel en dus geen zwembad, maar dit is ook heel leuk en lekker rustig en maar een kwartiertje lopen van het hotel.

Omdat het reisburootje ons twee dagen geleden naar de verkeerde hotsprings heeft gebracht en we daar als echte nederlanders natuurlijk iets van zijn gaan zeggen, hebben ze aangeboden ons nog een keer naar de goede te brengen. Dat is mooi want nu kan peter wel mee en we kunnen bovendien blijven zolang we willen ( eergistern was het onderdeel van het dagprogramma en dat was vrij kort).
Vanmorgen zijn we dus opgehaald bij het hotel en in een open auto daarheen gebracht. Prachtig, natuurlijke baden die hoe hoger je komt steeds warmer worden. In de hoogste kan je een ei koken (die verkopen ze dan ook bij de ingang), diemis 80-100 graden. Prachtige natuur. Na twee uur weer opgehaald en nu liggen we lekker bij het zwembad.
Morgen weer terug naar chiang mai.

• 20 Juli 2015 - 13:03

Marianne:

Leuk om de eerste foto's te zien. Mooie foto's . ik zie uit naar het volgende verslag. Geniet maar lekker. Groetjes Marianne!

• 21 Juli 2015 - 14:01

Oma En Opa Vos:

Hoe is het nu met de rug van Peter, helemaal over, of nog pijnlijk?
    We hopen dat het niet te belemmerend werkt met al die ritjes over niet al te beste wegen.
    Veel sterkte en goede gezondheid voor jullie allen!
    De foto's zijn mooi.